دانلود Defense zone 2 HD 1.4.1 – بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Defense zone 2 HD 1.4.1 – بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

Defense zone 2 HD v1.4.1 – یک بازی دفاعی فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا – امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و قیمت ۲.۹۹ دلار در Google Play آپدیت جدید ۵ دسامبر – December 5, 2014

Defense zone 2 HD نسخه ی دوم بازی مهیج و فوق العاده زیبای منطقه دفاع برای سیستم عامل اندروید می باشد که از گرافیکی ترین و اعتیادآورترین بازی های دفاعی محسوب می شود و توانسته است تعداد بسیار زیادی از کاربران را به سمت خود بکشاند به گونه ای که امتیاز ۴.۷ را در مارکت از آنِ خود کرده است. در این بازی بی نظیر شما باید از سرزمین خود در برابر دشمنان محافظت کنید و جلوی آن ها بایستید. انواع و اقسام نیروها در اختیار شماست ، پس با ان ها راه های ورد دشمنان به سرزمین خود را ببنید و نگذارید آن ها وارد وطن شوند و آن ها را نابود کنید. بازی در ابتدا آسان می باشد و سلاح هایی نه چندان قدرتمند در اختیار شماست که با طی کردن مراحل علاوه بر سخت شدن مراحل ، سلاح هایی ویرانگر در اختیارتان قرار خواهد گرفت که جذابیت و هیجان بازی را چند برابر می کند. سبک بازی دقیقا شبیه بازی محبوب Field runners اما گرافیکی تر و جذاب تر می باشد .

بازی از چهار زبان انگلیسی ، روسی ، فرانسوی و آلمانی پشتیبانی می کند و گرافیک عالی ، کیفیت صدا گذاری واقعی و گیم پلی اعتیاد آور آن تجربه ی بهترین بازی Defense را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های بازی می توان قابلیت خرید سلاح های جدید ، امکان بزرگنمایی بر روی هدف ، دارا بودن سه سطح دشواری و امکان مقایسه کردن امتیاز خود با دیگر کاربران موجود را نام برد.

 

دانلود Defense zone 2 HD - بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

 

ناگفته ماند که بازی Defense zone 2 HD هم اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلاردر مارکت اندروید به فروش می رود و ما امروز در فارسروید نسخه ی فول آن را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند دوستان علاقه مند به بازی های دفاعی-جنگی قرار بگیرد .

تغییرات نسخه ی v1.4.1:

* اضافه شدن موزیک های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را  از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی net.defensezone2 را در مسیر sdcard/Android/obb’ کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

 

 

Download Defense zone 2 HD Android

 

 

Download Defense zone 2 HD Android

 

 

Download Defense zone 2 HD Android

 

 

Download Defense zone 2 HD Android

 

اطلاعات بازی / نرم افزار

دانلود Defense zone 2 HD 1.4.1 - بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا




مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline